Negocjacje od A do Z
1684 zł za uczestnictwo w 2- dniowym stacjonarnym szkoleniu do wyboru.
Podnoś kwalifikacje swoich pracowników.
Dyplomacja jest sztuką pozwolenia komuś, by zaakceptował twój pogląd -Daniel Vare, włoski dyplomata.
Czy perspektywa przeprowadzenia trudnej rozmowy z pracownikiem Cię stresuje?
Czy czasem konflikt interesów sprawia, że zespół zamiast na zadaniu koncentruje się na przepychankach?
Czy zdarzało Ci się prowadzić ciężką rozmowę z klientem lub przełożonym a każdy argument trafiał jak przysłowiowa kula w płot?
Czy miewasz wrażenie, że nawet z najbliższymi czasem trudno dojść do porozumienia?
Jeśli tak, proponowane przez nas szkolenie okaże się pomocne zarówno dla Ciebie jak i dla osób z Twojego otoczenia. Pracowników, współpracowników, najbliższych
Niemożliwe? Otóż nie! Negocjacje to bowiem przede wszystkim sposób komunikacji z drugim człowiekiem.
Celem negocjacji nie jest pokonanie przeciwnika, nie są one narzędziem konfliktu a sposobem na osiągnie satysfakcjonującego dla obu stron kompromisu.
Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób które prowadzą różnego rodzaju negocjacje, zarządzają zespołem ludzi lub na co dzień prowadzą rozmowy z klientami. Jest to wyjątkowa oferta szkolenia skierowanego do osób, które chcą swój warsztat udoskonalić lub poszerzyć.
Szkolenie jest 2-dniowe w formie warsztatowej prowadzone co-aktywną metodą, tak aby mogli Państwo udoskonalić swoją wiedzę i umiejętności przez doświadczenie. W szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 25 osób.
Cele szkoleniowe:
- Uczestnicy dowiedzą się czym są negocjacje
- Rozpoznają jaki styl prowadzenia negocjacji preferuje i na ile jest on korzystny
- Nauczą się jak się przygotować do negocjacji
- Zapoznają się z tym na czym polega natura konfliktów i jak ważne jest jej rozpoznanie
- Nauczą się jak skutecznie osiągać własne cele nie niszcząc relac
- Dowiedzą się o roli komunikacji interpersonalnej w efektywnych negocjacjach
Szkolenie dostarcza uczestnikom:
- Opanowanie sztuki słuchania i wyrażania siebie
- Umiejętności odpowiedniego dostosowywania się do partnera w negocjacjach
- Poznania umiejętności rozpoznawania i przeciwdziałania manipulacjom
- Dowiedzą się jak nie ulegać presji
- Znają umiejętność znajdywania w sobie źródła wsparcia w trudnych sytuacjach
- Potrafią radzenie sobie w sytuacji stresogennych
- Nauczą się efektywnego rozwiązywania konfliktów
- Możliwość podniesienie kompetencji osobistych
Harmonogram szkolenia
I.Zapoznanie się uczestników- umożliwienie i stworzenie warunków do grupowego uczenia się
- Przedstawienie się uczestników i zebranie oczekiwań dotyczących szkolenia
II. Negocjacje – wstęp
- Negocjacje – czym są?
- Kiedy negocjacje twarde, kiedy miękkie?
- Konflikt i jego geneza, pozytywne i negatywne strony
- Jak mówić, by być słuchanym.
III. Negocjacje
- Cechy dobrego negocjatora- asertywność i empatia
- Jak przygotować się do negocjacji, czyli interesy, opcje i alternatywy
- BATNA
- Style negocjacji- przegląd i autodiagnoza
- Panorama technik:
- Ustępstwa
- dobry/ zły
- Technika sytuacji hipotetycznej
- Ograniczone kompetencje
- Presja czasu
- Konsekwencje
- Przeciwny przykład
- Jak bronić się przed manipulacją?
VI. Strategie negocjacji
- Strategia przełamania:
- Wyjście na galerię
- Rozpoznawanie taktyk
- Pięta Achillesa
- Jak zyskać czas
- Przejście na ich stronę
- Przekształcenia:
- Pytania otwarte vs zamknięte
- Kamienny mur
- Triki- ujawnianie
- Złoty most
- Użycie siły- jak?
V. Zakończenie szkolenia
Zastrzegamy sobie możliwość zmiany programu szkolenia.
Metodyka Prowadzenia zajęć
Szkolenia i warsztaty które proponujemy będą prowadzone metodami interaktywnymi, tak, aby mogli Państwo poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności przez doświadczenie, co oznacza pracę nad swoimi osobistymi tematami i zagadnieniami z pracy zawodowej , z którymi borykają się Państwo , na co dzień w pracy zawodowej.
Filozofia szkoleń
1. Uczenie się na pozytywnym doświadczeniu – nie ma porażek, są tylko informacje zwrotne
2. Uczenie się na błędach – mylić się jest rzeczą ludzką, podziel się swoim błędem z innymi
3.Praca oparta na procesie grupowym
4. Ścisłe dostosowanie szczegółów szkolenia do specyfiki pracy uczestników szkolenia oraz oczekiwań firmy wobec ich obecnych i przyszłych działań,
- jednoznaczne przedstawienie uczestnikom celów szkolenia oraz praktycznych korzyści wynikających z ukończenia szkolenia,
- Docenienie doświadczenia i dorobku zawodowego uczestników, jako podstawy do wzmacniania automotywacji i chęci dalszego rozwoju,
- Przejrzysta forma szkolenia oraz odpowiednio dobrane metody szkoleniowe umożliwiające efektywny proces uczenia się i rozwijania umiejętności,
- tempo prowadzenia zajęć umożliwiające wszystkim uczestnikom pełne przyswojenie wiedzy i doskonalenie umiejętności praktycznych,
- stosowanie metod partycypacyjnych zapewniających aktywny udział wszystkich uczestników,
- atrakcyjna forma zajęć zwiększająca otwartość na nową wiedzę i umiejętności oraz satysfakcję z udziału w szkoleniu,
- koncentracja na dostarczeniu uczestnikom i firmie maksimum praktycznych korzyści